Patientberättelser

Några patientberättelser

ANF-behandlingen representerar en ny era inom smärta och rehabilitering utan några substanser som går in i kroppen. ANF-enheterna avger rena neurologiska elektromagnetiska frekvenser (oscillationer) som får kroppen att via nervsystemet att läka sig själv. (ANF-behandling påstår sig inte kunna diagnosticera eller bota några sjukdomar. Rådgör alltid med din läkare för tillstånd som kräver medicinskt tillsyn)

Inflammerade nerver i nacken kan påverka vår hälsa negativt.  Det är extremt viktigt att hålla dessa nerver fria från inflammation då det kan få negativa konsekvenser i hela kroppen.

Patient med mångårig svår nackvärk som har provat allt innan. Första videon visar på undersökning av patienten, andra och tredje videon efter behandling.

Artros

Varför upplever en patient med svår artros inte lika svår smärtupplevelse som en med lätt artros, svaret är inflammation. Så frågan är skapar artros inflammation eller är det inflammation som skapar artros?

Patient med svåra artrosbesvär efter behandling i 15 minuter

Fibromyalgi

Patient som levt med fibromyalgi sen 2016. Videon belyser behandlingen under 2 veckor av denna patient med fibromyalgi som får hjälp av ANF-Behandling, när inget annat har hjälpt.

Lymfsystemet

Är lymfsystemet blockerat kommer allt i kroppen försämras. Så vill du förändra ditt välmående börjar det oftast med att se till att lymfsystemet inte är inflammerat.

Vanliga tecken på påverkat lymfsystem är:

• Röda stripor i ögonvitan
  • Ofta sjuk och tar lång tid att tillfriskna efter sjukdom
  • Svårigheter att gå ner i vikt trots träning och kostomläggning
  • Vätskeansamling i kroppen
  • Trötthet energilöshet, framför allt på morgonen
  • Förlängd läkningstid efter skador

Patient med en brännande smärta och svidande känsla i kroppen plus en dålig blodcirkulation i vänster ben.

Snabb egen screening av ditt lymfsystem.

Migrän och magont

Patient som fått hjälp av ANF-Kliniken med sin migrän och sina magbesvär genom ANF-behandling.