Anna 53, blev fri från värk efter bara fyra veckor

Anna 53, led av kronisk trötthet, svullnad i kroppen, IBS och värk i rygg och nacke. När hon kom i kontakt med Marcus Benitez på ANF-kliniken hade hon lagt nästan en halv miljon på behandlingar som inte fungerade.

Vid undersökningen hos ANF-Kliniken bekräftades låggradiga inflammationer i lymfsystemet och nerverna i nacken, ryggen och tarmarna. Hon fick med sig
ANF-diskar att byta själv hemma, eftersom behandlingen tillämpas hemma mellan klinikbesöken. Redan efter fyra veckor kände sig Anna bättre och värken i rygg och
nacke försvann. Hon sov bättre och upplevde mindre stress.

Vad är ANF-metoden?
Amino Neuro Frequency Therapy (ANF) är en innovativ och alternativmedicinsk
holistisk behandlingsmetod som fokuserar på att behandla inflammationer i kroppen,
att lindra smärta, främja läkning och förbättra kroppens funktion genom att använda sig av speciella ANF-enheter.

Så går det till.
Under en behandling placeras ANF-enheter på specifika punkter på kroppen. Dessa avger elektromagnetiska vågor till den vävnad (muskler, leder, organ, körtlar) som ska behandlas, vilket hjälper till med att återställa balansen i vävnaderna som behandlas. Det vill säga kroppen får hjälp på traven med att läka sig själv. ANF-behandling kan endast tillhandahållas av en certifierad ANF-Terapeut. Det är en snabbverkande behandling som ger långvariga resultat med vanligtvis minst 50 % mindre smärta och uppåt på bara 5-20 minuter.

Fördelar med ANF-metoden
• En smärtfri och icke invasiv metod
• Det finns över 250 olika ANF-enheter
• Inga nålar används